PERCY JACKSON – ZLODĚJ BLESKU

Percy JacksonAutor: Rick Riordan

Nakladatelství: Fragment

ŽÁNR: Fantasy, sci-fi

ROK VYDÁNÍ: 2009

POČET STRAN: 400

Jmenuji se Percy Jackson…

Do teď jsem si myslel, že jsem obyčejný kluk, kterého čeká vyhazov ze školy. Zjistil jsem ale, že můj otec je bůh z Olympu. Moje učitelka se proměnila v krvavou příšeru a kamarád je Satyr. Všichni na mě mají spadeno a podezřívají mě z krádeže blesku, zbraně mocného boha Dia. Musím dokázat svou nevinu a najít ukradený blesk a s ním i zloděje. Pomůžeš mi?

Bude to ale nebezpečné, tak neříkej, že jsem tě nevaroval…

Přichází nový druh hrdinů!

Série Percyho Jacksona od Ricka Riordana právě začíná.

Hlavní hrdina této série je dvanáctiletý dyslektický chlapec, který žije jen se svojí mámou a jeho nejlepší přítel je Grover. Když ho na školním výletě napadne učitelka matematiky a přemění se ve zrůdu, zjišťuje o sobě něco neuvěřitelného. Je synem boha Poseidona a musí se ve svém vlastním zájmu dostat co nejdříve do bezpečí.

Tím je Tábor polokrevných, který je chráněn magickou bariérou. Společně s Groverem se dostává do Tábora, kde žijí polobohové, potomci bohů. Tam se učí, jak přežít, kdyby je napadli nepřátelé a zničili jim bariéru. Percy se učí bojovat s mečem, střílet z luku a spoustu dalších aktivit. Jenže se dozví, že byl ukraden Diův blesk a Die se rozhodl vyhlásit válku, pokud se mu nevrátí. Percy ví, že zloděj blesku touží po válce, kterou by Die musel vyvolat. A tak se s pomocí Grovera a Annabeth vydává na výpravu najít blesk a zachránit svět.

Podaří se jim to? Zastaví válku mezi bohy dříve, než vypukne? Čas se krátí a naši tři polobohové jsou na to sami. Dobrodružství právě začíná.

K této knížce jsem se dostala náhodou. Moje sestra si ji koupila a já si z nudy přečetla první stránku. Pak už jsem se od této knížky nemohla odpoutat. Příběh je nový, vtipný, plný nástrah a dobrodružství. Rick Riordan píše velmi svižně a jeho knihy jsou opravdu povedené. Nemůžu této sérii vůbec nic vytknout a vřele Vám ji doporučuji. :-)

Péťa
HODNOCENÍ – 10/10

Zanechat Odpověď

