VOLÁNÍ SIRÉNY – PROKLETÍ

111111Autor: Michaela Burdová

Nakladatelství: Fragment

Žánr: Fantasy, sci-fi, horory

Rok vydání: 2014

                                    Počet stran: 277

Sirény nenávidí a zabíjejí muže, jak moře přikáže. Larissa se ale touží osvobodit a je odhodlaná udělat vše, dokonce uzavřít dohodu s mužem! Ale Liam není obyčejný smrtelník. Co se však stane, když jí do cesty vstoupí první muž, který jí opovrhuje? Někdo touží po krvi a vybere si nečekanou oběť. Jaká vůbec bude skutečná cena za svobodu?

Larissa je siréna. Už od nepaměti láká svým překrásným hlasem muže do moře, které svou obět utopí. Její sestry mají stejný úkol, jenže Larissa se od nich liší. Chce toto pouto mezi ní a mořem přetrhnout. Pro Larissu je to prokletí, i když si na svou božskou krásu a líbezný hlas, nemůže stěžovat. Rozhodne se udělat třeba i nemožné, aby prokletí zrušila. Proto si najde černomága Liama, který se do ní zamiluje. Nabídne jí dohodu. Pokud si ho vezme za muže, na oplátku jí pomuze s ritualem, ktery ji osvobodi. Larissa souhlasí a přestěhuje se do jeho domu. Liam je velmi bohatý a proto se u něj má velmi dobře. Vše jde jako po másle-lidé si ji oblíbili a ostatní muži si ji se zájmem prohlíží-dokud se nevrátí Liamův bratr, Derren. Ten je jejich zasnoubením překvapen a Larissu začíná nenávidět. Larissa je velmi tvrdá žena a proto mu odporuje se stejnou chladnou maskou na tváři. Od Liama zjišťuje, že jsou oba bratři prokletí a Derren má v sobě více temnoty, než on sám. Na první pohled je silný a pohledný, ale Larissa zjišťuje, že je hrubý, sobecký a schopný udělat vše pro to, aby odhalil její tajemství. Nikdo přece nemůže být tak krásný a u všech lidí oblíbený. Larissa vždy cítila nenávist k mužům, ale postupem času ji začíná Derren přitahovat. Cítí to však Derren stejně? Je to totiž jediný muž, který se do ní na první pohled nezamiloval a nepadá jí k nohám. Jenže Derren se snaží zjistit její tajemství a ve městě se objeví stopy po Stopaři, který hledá sirény a poté je zabijí. Larissa se zamotává do lží a Stopař je čím dál blíž, až jednoho dne…

Tato kniha se mi velmi, velmi líbila. Zaujala mě svým obalem a když jsem zjistila, že ji napsala moje oblíbená spisovatelka, musela jsem si ji přečíst. Kniha je plná akce, napětí a nikdy jsem se u ní nenudila. Vždy mě čekalo překvapení a já se nemohla dočkat, až dojdu ke konci příběhu a zjistím pravdu. Co k tomu dodat? Michaela Burdová mě opět nezklamala.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Péťa

HODNOCENÍ – 10/10

Zanechat Odpověď

