SETKÁNÍ S CHRISTOPHEREM PAOLINIM! – HUMBOOK LITERÁRNÍ FESTIVAL

Můj první knižní festival byl Humbook – literární festival, který se konal dnes 15.10. 2016 v Sálu Elektra :))

Vypadalo to trochu jinak, než jsem očekávala, ale byla jsem nadšená! Nejen, že jsem si koupila novou knihu (o které jsem ani nevěděla, že byla vydaná), ale i ty, na které jsem se už dlouho těšila! 🙂

ooo

Moje první volba byla knížka, která představuje volné pokračování série Poselství jednorožců od české autorky Michaely Burdové. Tato kniha se jmenuje Snížkova dobrodružství!

pos

Už se nemůžu dočkat, až opět budu číst o Veraginovi a jeho přátelích a doufám, že zde potkám i Aranis a Lavril nebo třeba i Kassandru :)) A nejvíce se těším na nové ilustrace!

Další mojí novou knížkou je Sůl moře od autorky Ruta Sepetys. O této knize jsem slýchala spoustu zajímavostí od ostatních lidí a také četla samé pozitivní recenze. V jednu chvíli jsem váhala s její koupí, ale když jsem tam u pultu stála a prohlížela si ji, neodolala jsem. Koupila jsem si ji a počkala si i na její OSOBNÍ PODEPSÁNÍ!

su%cc%8al-2

Autorka je velmi příjemná, milá a vtipná žena, z které srší jen samá pozitivní energie. Dokáže o svých knihách mluvit tak zaujatě, s láskou a odhodláním, že prakticky ani nebylo možné si ji nekoupit! 🙂

Ale hlavním důvodem, proč jsem přišla na Humbook, byl Christopher Paolini! Moje snad nejoblíbenější kniha je samozřejmě Eragon! Byla to moje vůbec první fantasy kniha, kterou jsem ve svém životě četla!

autor

Když jsem byla malá, číst jsem moc nechtěla. A tak mě jednou můj tatínek vzal do knihkupectví a vybral mi knihu Eragon. Myslel si, že by se mi fantasy knížka mohla líbit. A MĚL PRAVDU!

Od té doby se ze mě stal stoprocentní knihomol! Čtu snad vše, co mi přijde pod ruku a čtení se pro mě stalo mým životem! Bez čtení bych snad nemohla existovat. Stejně tak, jako bych bez vzduchu nemohla dýchat.

e1

A proto jsem byla velmi nadšená, když jsem mohla přijít na autogramiádu Christophera Paoliniho. Paolini byl velmi zábavný – vyprávěl, jak začal psát svoji první knihu, jak změnil původní jméno hrdiny z Kevin na Eragon, že ho nejvíce baví hrát počítačové hry a tak dále…Proto není divu, že největší fronta na podpis byla právě ta jeho. A neuniklo i pár zajímavých informací na pátý díl Odkazu dračích jezdců!

S Paolinim se dá velmi dlouho a skvěle klábosit. Máte pocit, jako byste byli staří přátelé, kteří se dlouhou dobu neviděli! J Jsem moc ráda, že jsem na letošní Humbook šla a potkala jak Michaelu Burdovou, Rutu Sepetysovou, tak i Christophera Paoliniho!

Z jeho potkání mám největší radost a nikdy na to nezapomenu!

A co Vy? Byli jste také na Humbooku? :))

Péťa 🙂

Zanechat Odpověď

